Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Redan första meningen avslöjar då språkbruket är helt fel.
Vissa kan göra det.Att en person "avslöjas" av en mening är i mitt tycke att dra på väldigt höga växlar.
Du t.ex. går inte att placera.Fast det tycker jag är att generalisera vilt.
Håller med!
Förstår inte varför du @Remmer hänger här om han inte har något gemensamt med någon här.
Hur hittade du ens hit?
Vad får du ut av att vara här på forumet?
Det är ju glasklart att du inte når fram till en enda användare här.
Tycka olika kan man ju göra. Då diskuterar man. Det gör inte du. Du upprepar dig själv hela tiden.
Du skriver att andra behöver nya infallsvinklar för att se saker på ett bättre (ditt) sätt.
Jag kan faktiskt tycka att det samma gäller dig.
Angående att generalisera vilt. Ha ha haDu t.ex. går inte att placera.
Du använder inte språket som en markör eller sträcker det över din förmåga.
Du skriver lättläst och tydligt med en klar målsättning om att bli förstådd.
Du skulle kunna vara lärare, men behöver inte vara det.
Nej det var feeback.Jag hoppas verkligen att dina inlägg ovan var ditt sätt att försöka straffa en normbrytare för de är hopplöst obildade.
Kan du se vad jag har gjort?Jag hoppas verkligen att dina inlägg ovan var ditt sätt att försöka straffa en normbrytare för att de är så hopplöst obildade.
Ja, det kan du ju få tro.Nej det var feeback.
Det var menat att vara roligt.
Du t.ex. går inte att placera.
Du använder inte språket som en markör eller sträcker det över din förmåga.
Du skriver lättläst och tydligt med en klar målsättning om att bli förstådd.
Du skulle kunna vara lärare, men behöver inte vara det.
@Hyacinth, som det handlade om, gillade det.Ja, det kan du ju få tro.
Nej jag har Dyslexi och tycker nog att jag, efter omständigheterna, gör ganska så bra ifrån mig.P.S. Du glömde kommatecken så du måste vara arbetarklass. Du är för rolig. D.S.
Ruggigt så nära jag var.Det är jag inte, men jobbar med utbildning och kommunikation.,
@Hyacinth, som det handlade om, gillade det.
Nej jag har Dyslexi och tycker nog att jag, efter omständigheterna, gör ganska så bra ifrån mig.
Det är inte en granskning utan en bedömning.Ja, då kanske det är läge att tagga ner beträffande andra människors språkbruk, när du inte klarar granskning själv.
Och har en fullständigt gräslig avatar som jag får mardrömmar av!! Kände att jag behövde påpeka det bara sådär.Det är jag inte, men jobbar med utbildning och kommunikation.,
Påståendet om att ens kläder skulle avslöja något om ens bildning bevisar bara att Remmer aldrig någonsin i hela sitt liv satt sin fot på ett svenskt universitet. Gud vilken patetisk tråd när det påståendet var allt som krävdes för att avslöja lögnen.
@Hyacinth strunta i det ovanstående.Och har en fullständigt gräslig avatar som jag får mardrömmar av!! Kände att jag behövde påpeka det bara sådär.
Var välartad och proper och du kommer dra till dig andra bildade människor.
Bildning sitter på utsidan på så vis att man förstår att utsidan har betydelse.
Visst blir det enkelt om man inte citerar. Då kan man ju hitta på själv vad ens meningsmotståndare sa. Vilket du också gjorde i ditt inlägg.
YOU'RE WELCOME.
Dra ditt jävla arbetarklassförakt över dig och sluta förpesta detta innan så himla trevliga forum. Glöm inte offerkoftan på vägen ut.