Är foder billigare i Tyskland??

Mikan

Trådstartare
Min gamla skrutta fodrar jag med lusern för att hon ska hålla hullet bättre. I min närhet finns bara gr***gården att handla på och dom har höjt lusernen till 180 kr/25 kg. I våras betalade jag något på 130 kr. Dom är inte riktigt kloka!!
Då jag har bekanta i tyskland ( dock ej hästmännsiskor) så funderade jag på att låta dom ta med sig hit. frågan är ju bara, är det billigare i tyskland?
Så, jag vet att flera på buke bor i tyskland, är det lönt??

Ska dit om ett par veckor, men pojkvännens kompis kommer till helgen och då skulle han kunna ta med ett par säckar kanske :D Om inte hela bilen är full med bilgrejor förstås :eek:

längtar till c***gross kommer hit så det blir lite mera affärer att välja på!!

Sv: Är foder billigare i Tyskland??

Har ingen aning om priserna i Tyskland, men med extra tyngd i bilen=mer bensin måste de vara mcke billigare!
Ett tips är annars Edels lusern, i Uppsala kostar en säck 119kr, gissar att det finns någon återförsäljare i närheten :)
(edel ligger även högre i protein än kraft :idea: )

bilen är alltid fullastad när den kommer ändå, bättre med foder än flytande varor :angel:

Ja de tycker vi värkligen, specielt om du skulle försöka fodra hästen med de flytande... :p

Fast öl innehåller ju mycket kalorier oxå :D !
Tackar för tipset om edels produkter, ska ringa runt lite i morgon och kolla läget.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka