Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver du koppla med dator för att kunna läsa resultat?Jag har en Charge 2. Älskar min! Tycker absolut den peppar till mer aktivitet och för en statistiknörd som jag är det guld med mätning av sömn, puls etc. Rekommenderas!
Behöver du koppla med dator för att kunna läsa resultat?
Okej! Vad bra! Spelar android/iphone någon roll? Ser du på den också hur många steg du tagit?Nej, syncar den mot en app i telefonen.
Nu ha den gått sönder, en plastbit som lossnat som jag funderar på om det går att få dit den igen.
Det lät lovande! Får höra av mig till dem och se vad de säger.Jag har använt mina i snart två år.
Håller med om att Fitbiten inte gör att jag rör mig mer, men jag är definitivt mer medveten om hur och när jag rör mig.
Kvaliteten kan vara lite så där, men
Fitbit verkar även ha ett väldigt generös garanti, vi har fått vår utbytta mot senare modeller, när limningen hade släppt.
Vet flera som fått dem utbytta för små skavanker.
Våra var ett år + några månader, hade förberett mig för att argumentera, men de sa bara: vi ger dig ett presentkort på beloppet du köpte dem för, så kan du beställa nya direkt hem.Det lät lovande! Får höra av mig till dem och se vad de säger.
Typiskt nog köpte jag den på julrean för ett år sedan, och den gick sönder härom veckan. Hoppas de inte säger något om att det gått mer än ett år, som det har nu men inte när den gick sönder.
Jag tror att jag kanske blir stressad av en med pulsmätare, blir inte ni det?
Precis så tänker jag att det kan bli. "Åh herregud nu är jag stressad".Det vore dock hemskt om det blev åt andra hållet och det stressade mig för att jag inte kan lyckas få ner pulsen