Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har nu gått igenom båda trådarna om dessa två travhingstar. (Tog en stund för övrigt)
Har inte på mina 20 år som häst människa stött på en sån häst. Hoppas också att jag slipper.Men jag har vart med om många missförstådda hästar däremot. Missförstå mig rätt nu med det jag skriver. Jag tror inte heller att hästar föds elaka. Men däremot så tror jag att dom kan födas med ett starkt psyke, så starkt att inte ens deras mammor "orkar" stå emot. Så som med Nevele Pride, som dom som sagt var tvungna att separera vid 3 mån. Jag tror att redan då har dom lixom fattat att om jag är på ett visst sätt så får jag bestämma. Alltså som vissa skrivit att dom helt enkelt är väldigt intelligenta.
Nu är det så här att jag inte vet vem Wall street banker är.
Jag har fortfarande kvar min åsikt och jag lär ju bli äldre. Det är bara för er att acceptera att alla inte tycker och tänker som er.
Det gör vi, men vi som har träffat på riktigt elaka hästar har lite svårt för folk som påstår att de inte finns...
Dessutom har dom flesta mördare någon obotlig psykisk sjukdom och det rår dom inte för.
1) Källa till påståendet?
2) Och det kan inte hästar ha?
Dessutom har dom flesta mördare någon obotlig psykisk sjukdom och det rår dom inte för.