Är det verkligen så??

H

Havregryn

Om man startar en unghäst 90 bland de vyxna hästarna, får man alltså inte går ner till unghästarna igen och starta en 90 där?

Sv: Är det verkligen så??

ur TR III mom 373
Alla ekipage har rätt att starta i avdelning B. Häst som tidigare under tävlingsdagen startat i avd B får inte starta i avd A
så, jo, man får gå ner till unghäst efter att starta bland vuxna.

Sv: Är det verkligen så??

Om man startar en unghäst 90 bland de vyxna hästarna, får man alltså inte går ner till unghästarna igen och starta en 90 där?

Det gäller alltså på samma tävling. Nästa tävling får du starta bland unghästarna igen om du vill.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Över 670 hästar gjorde under torsdagen sin första start under årets unghäst-VM i hoppning. I den svenska truppen tog sig två hästar i...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sverige skickar 18 lovande SWB-hästar till Unghäst-VM i hoppning 2024. De talangfulla unghästarna, fördelade i tre åldersgrupper...
Svar
0
· Visningar
299
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 18 hästar under svensk flagg kom till start vid världsmästerskapet i hoppning för 5- 6- och 7-åringar. Bjurfors Chacco klarade sig bäst...
Svar
0
· Visningar
92
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka