Är det svårt att hitta till det tåget man ska byta till?

Emmajohanson37

Trådstartare
Hej, jag ska resa ensam mellan Kiruna och Östersund och kommer behöva byta tåg en gång under resan, byte kommer vara på Sundsvalls C. Och jag undrar om det är svårt att hitta till det tåget man ska byta till?

Hej, jag ska resa ensam mellan Kiruna och Östersund och kommer behöva byta tåg en gång under resan, byte kommer vara på Sundsvalls C. Och jag undrar om det är svårt att hitta till det tåget man ska byta till?
Nästan alltid meddelar de i högtalaren vilket spår man ska gå till när man byter tåg.

Om de inte säger något går det bra att fråga personalen när de kommer för att kolla biljetten.

Det är jättelätt, sundsvall är en liten tågstation, omöjligt att inte hitta rätt :) dessutom har man väl rätt gott om tid i sundsvall? När jag rest nattåg kiruna-östersund har man fått vänta i alla fall en timme.

Liknande trådar

Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 652
Senast: Sel
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 140
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama