J
Juuwliaa
Min mamma ringde för en liten stund sedan och berättade att dom hade sett en katt som eventuellt kunde vara min, som försvann för ett par månader sedan i sammband med en flytt. Jag har fått en bild skickad via SMS, men min mamma är osäker på om det verkligen är min katt. Men jag tycker att dom två är så lika att det omöjligt kan vara en annan katt, eller så är det bara önsketänkande... Därför, vill jag ha er hjälp. Jag bifogar två bilder, en bild fotad idag på en katt som eventuellt är min, och en gammal bild på min katt.
Titta på ränderna på ryggen, är det bara jag som tycker dom är näst intill identiskt lika? Självklart är det lite svårt att bedömma när vinklarna är olika men på ett ungefär... Dom ljusa tassarna, strecket från ögonen ut mot "kinderna"... KAN två olika katter vara såhär lika?
Ska åka ut imorgon och titta om det är min katt eller inte, men jag vill gärna höra andras tankar. Självklart förstår jag att det kanske inte är min katt, men jag vill ju så gärna att det ska vara så...
Titta på ränderna på ryggen, är det bara jag som tycker dom är näst intill identiskt lika? Självklart är det lite svårt att bedömma när vinklarna är olika men på ett ungefär... Dom ljusa tassarna, strecket från ögonen ut mot "kinderna"... KAN två olika katter vara såhär lika?
Ska åka ut imorgon och titta om det är min katt eller inte, men jag vill gärna höra andras tankar. Självklart förstår jag att det kanske inte är min katt, men jag vill ju så gärna att det ska vara så...