Freyja_bus
Trådstartare
My ställer sig ju mot allting nu och blir superlycklig. Det är svårt att vara där hon är 24/7 och därför så blir det ju så att hon trillar och slår sig en hel del. Idag ställde hon sig upp mot sin "lära gå vagn" och i ett ögonblick som jag inte hade ögonen på henne, så välte hon med vagn och allt bakåt och föll alltså ca en halvmeter platt på bakhuvudet. Är det säkert att det inte är någon fara? Hon grät ju hysteriskt och var jätteledsen såklart för det gjorde ju ont. När hon lugnat sig satt vi och pratade lite i mitt knä och sen när jag tog henne på bakhuvudet började hon gräta igen och fick nappen och somnade ganska omgående.
Det är egentligen inte så konstigt att hon somnade för hon har inte sovit sen halv två, men jag blir ändå lite orolig, för det var ett hårt fall (på laminatgolv) där bakhuvudet tog största smällen.
Lugna mig lite nu!
//Julia
Det är egentligen inte så konstigt att hon somnade för hon har inte sovit sen halv två, men jag blir ändå lite orolig, för det var ett hårt fall (på laminatgolv) där bakhuvudet tog största smällen.
Lugna mig lite nu!
//Julia