Är det ngn. här...

Sv: Är det ngn. här...

Jag ska inte visa, men har haft lite funderingar på att fota. Är ju från Halmstadtrakten ursprungligen och har mina föräldrar där.

Vet du något om bedömningsplatser, vilka dagar? :)

Mvh Cissi

Jag ska visa min arabbebis, men vet inte vart än. Borde ju komma nu i veckan tycker jag.

Linda

Platserna som visningarna kommer att vara på är:
Björbäck, Plönninge, Munkargård och Sjögården Vallda vilket datum/tid för vilken ort har ej kommit ut ännu, men bör ju som sagt komma i veckan!
Själv ska jag visa min lillskit! (hbl) kommer att komma utanför tävlan men vill ha en bed. ialla fall!

Nån som vet när det blir visning på Plönninge? :)

Mvh Cissi

Visningen i plönninge går av stapeln kl 9 .00 Tors. 8/9!!!
Börjar att bli lite nervös då min lillskit har en mkt. egen vilja :crazy:
Tror att han är en fullvuxen hingst som inte behöver sin mamma utan kan gå sina egna vägar och kolla in roliga saker!
Får väl bara hoppas att han sköter sig någolunda på torsdag! :angel:

Jag ska visa men jag visar minna hemma jag har 2 st shettis föl och ett halvblodsföl som ska visas

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: Freazer
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Piaff
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka