Är det någon som vet hur man..?

L

lansburg

Det är så att jag har en häst som kommer från holland.'
där har han tävlat en del +att han oxå tävlat i USA en del.
skulle ju varit så kul att veta hur det gått i olika klasser!!
Han har tävlat i både hopp och dressyr.
är det någon som vet om man kan kolla upp tävlingsresultaten på nätet och isf hur/var??
Skulle vara evigt tacksam till den som vill hjälpa mig.
Snälla hjälp mig!
//Sandra

Sv: Är det någon som vet hur man..?

Jag mailade namn,ålder,,hästens tecken, färg, mankhöjd och namn på tidigare ägare till Danska Ridsport förbundet när jag ville ha info om en häst som jag visste hade tävlat i Danmark med goda resultat i dressyr.

Maila till holländska och amerikanska ridsportförbundet (alt deras motsvarighet)
Har du härstamning, licensnummer och registreringsnummer så är det nog bra att ta med det också. Min häst hade okänd härstamning så därför skrev jag all annan info jag visste.

Jag fick i alla fall fram det jag ville veta, då de kollade i sina databaser.

Lycka till!

Ibland kan man få fram resultat, genom att söka på hästens namn och eller ryttaren som tävlat hästen, på en sökmotor.

Sv: Är det någon som vet hur man..?

är det någon annan som vet???
//Sandra

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
472
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
802
Senast: Bison
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod