Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om fölis inte fick bra poäng i fölprimeringen 1 gången.
Är det någon ide att ställa ut fölis igen??
Eller går de mycket på de andra poängen??
Jag funderar på att ställa ut han igen som 1 åring nui maj
Varje bedömning är fristående de andra. Det är dagsformen som avgör. Kanske var din fölis väldigt outvecklad eller visade dåliga gångarter dagen för bedömningt. Du kan alltid försöka igen och hoppas hästen har utvecklats positivt och visar sig från sin bästa sida. Lycka till!
Säger som föregående,allt är ju frågan om en dagsform,fölis kanske var väldigt outvecklad sist..
Klart du ska iväg och ställa ut,om inte annat så får fölis miljöträning..Lycka till!
Ibland kan man nästan tänka sig att det är uppgjort innan.
Han var i växt period 3 mån gammal. Han uppförde sig perfekt.Men de drog ned på överbyggd bak. Då han inte kunde röra sig som de ville. Traven var perfekt. 787 i gångarterna. 44 p fick han inte så bra. Den som vann den dagen vi ställde ut fick 49p.
Jag ska se om vi ska ställa ut. Om det funkar . De ska ju ha träns nu och utan mamma. Han ska i väg också på hingst bete . Får se hur tiderna stämmer.
Vi ska försöka göra allt ialla fall.
Klart att du ska prova igen! Min hingst har fått allt från 34 till 40 poäng. Han har bedömts som hingstämne till "borde bli valack" av samma domare med bara åtta dagar mellan, klart att dom växer massa som unghästar men på drygt en vecka? Njae. Lycka till!
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.