Buck
Trådstartare
har kollat runt efter ett bra boggie släp som får lasta mycket men till ett vettigt pris helst under 20000kr, men såklart har jag inte hittat nåt som verkar bra visst finns det värmlands vagnen och chess släp som är i bra skick men chess släpen är på tog för små och har hört att värmlands vagnen är skramlig och har klena mellanväggar . funderat nu på alla boj classik enkelaxlade, star trailer rubin och kylinge som man ser till salu, kan ett enkelaxlat släp vara ngt att ha egentligen? jag vet att åk komforten blir bättre med boggie och att om ett hjul får punktering så har man 3 andra att ta sig till närmaste p ficka med. men om man nu bara kör högst en gång varannan vecka, och när man ska köra längre till tävlingar hyr ett boggie släp. kan det vara ett bra val att köpa ett enkel axlat släp bara för att kunna köra iväg till vetrinären när det verkligen behövs istället för att behöva planera en vecka innan och hitta ett släp som passar.
har 2 hästar hemma nu, den ena är en fd svårlastad häst men går ombord nu på högst en kvart. den andra är lättlastad.
är det lönt för mig att köpa ett enkelaxlat?
har 2 hästar hemma nu, den ena är en fd svårlastad häst men går ombord nu på högst en kvart. den andra är lättlastad.
är det lönt för mig att köpa ett enkelaxlat?