@Shudde - jag har velat flytta länge, men läget har ju varit så perfekt att jag kunnat gå överallt, så då har jag sluppit åka massa buss.
Nu kommer jag ju inte undan det så då är det inte lika viktigt liksom.
Jag känner själv att jag vill ha en lgh med ordentligt kök (nu har jag kokskåp) o.s.v också, då det kanske var en av meningarna med detta, att jag ska komma därifrån
Och vet ni, ikväll höll det på att bli katastrof! Kom in en äldre dam på rummet som inte kan andas själv typ, rosslar, hostar, hackar, hyperventilera nästan, skriker, hör dåligt o.s.v.
Jag fick sån panik att jag flydde till dagrummet och bröt ihop fullständigt. Sköterskan som kom då gav förslaget att ställa min säng i dagrummet eller korridoren, vilket jag absolut hade föredragit, men hoppades på en bättre lösning.
Just då var det dock kaos plus att vissa salar blev isolerade... Tack och lov inte min!
Men jag gick in på rummet igen för att hämta en sak, sen bröt jag ihop fullständigt i korridoren.
De berättade att hon har lunginflammation (hon lät precis så som mamma lät när jag var med henne på sjukhuset) och så sa de "vi måste lösa det här, du ska få ett eget rum på andra sidan avdelningen, där finns tv också så du kan mysa till det lite
" så underbara människor
Visst kan jag väl bjuda på tårta när jag flyttar sen? Jag vill i alla fall göra NÅGOT för att de är så otroligt fina här!