Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle inte tro det då alla Thai jag känner ink min tant och hennes syster och övrig släkt sitter alltid så på en stol och alldrig har fötterna på golvet även svärmor och hon är snart 80 och deras knän verkar fungera bra men dom har setat så sedan dom var barnJag tänker framför allt på knäna. Jag sitter ofta så när jag jobbar (framför datorn) för att jag tycker det är skönt. Min chef brukar kommentera detta. Han tycker det ser helt groteskt ut.
Jag tänker framför allt på knäna. Jag sitter ofta så när jag jobbar (framför datorn) för att jag tycker det är skönt. Min chef brukar kommentera detta. Han tycker det ser helt groteskt ut.
Jag tänker framför allt på knäna. Jag sitter ofta så när jag jobbar (framför datorn) för att jag tycker det är skönt. Min chef brukar kommentera detta. Han tycker det ser helt groteskt ut.
Har haft knäproblem som började för två år sedan och funderade på om det hade något samband. Men jag tror att knäproblemen snarare berodde på för korta stigläder och inflexibla stigbyglar. Det är i princip bra nu.Varför skulle det vara det?
Jag sitter med benen rakt framåt. Jag har fötterna på en pall som är nästan lika hög som stolenJag tänker framför allt på knäna. Jag sitter ofta så när jag jobbar (framför datorn) för att jag tycker det är skönt. Min chef brukar kommentera detta. Han tycker det ser helt groteskt ut.