Är det en säl, eller...?

Tassetass

Trådstartare
:D

DSC00292.jpg

Sv: Är det en säl, eller...?

Späck, snarare... :angel:

Det roliga är att hon är inte ens tjock, men hon fäller in alla ben under kroppen så den blir jättestor och så har hon ett sånt sött, nätt litet huvud och slutresultatet blir en... Ja, knubbsäl. :D

Jag gissar på en fenlös och annorlunda tecknad späckhuggare..
Det är en helt underbar bild även om det kanske är svårt att identifiera djuret på bilden :love: :)

Ja tyvärr är ju min kamera inte så bra, men då hon oftast ligger sådär när hon sover lovar jag att fixa bättre bilder på ka... eh, knubbs... eh, späckhuggaren. :D

Fräsig. Sådär kan min honkatt också se ut och hon är inte tjock hon heller.:) En riktigt smickrande bild.:rofl:

det ser jag fram emot för "ka... eh, knubbs... eh, späckhuggare" är helt klart ett av mina favoritdjur :D
hur hittar man en sådan?

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
403
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
181
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
420
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
661

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat

Omröstningar