år 2008 vilka tävlingar planerar ni ?

cardigan

Trådstartare
:idea:jag planerar första tävling på vedmar 80 km med wadych
vilka planerar ni är ni lika tävlingssugna som jag kramar anne:devil:

Sv: år 2008 vilka tävlingar planerar ni ?

jag planerar också vedema 80 km med min lilla Amber:) sen siktar jag nog in mig på Göinge & dackeritten:)
Längtar så mycket!

**Knapplån**

*lite OT sry*

Hallo, nu är det bestämt, om allt går enligt planerna blire häst för mig någon gång i maj/juni, finns det någon CR på 40 lr 50 km i Stockholmstrakten (inom kanske en sisådär 10 mils radie) man kanske kan starta i slutet av sommarn, om man nu köper en häst som redan är i bra grundkondition, tänkte väl isf. bara lulla runt å testa men iaf :P

Om jag nu lyckas hitta ngn arab eller arabkorsning på sisådär 160-168 eller så hahaha XD

Hej Anne! är wadych hingst?

För att svara på ursprungsfrågan så ska jag försöka släpa med mig lilla Noora ut på ett par ritter, om jag får henne i kondis nog :D Hon har haft föl och är precis avvand från det så vi ska sätta igång nu och banta bort bebismagen :D

:angel: hejsan nej wadych är ingen hingst tack o lov, då hadde jag fått problem med mina kärlekskranka ston, men o andra sidan hadde jag nog fått många ursöta föl anne:d

hej! ahaa jag såg nämligen på onsalas hemsida att han var hingst men det var väl länge sen ;)

:banana:vem är den fina araben du har på fotot efter? du förstår att jag har blivit kärlekskrank i araber som faktiskt är en ny ras för mig
jag älskar lile wadych han har fått mig frälst, jag kan säga han är söt snäll intiligent och älskar barn o kel. och så starka dem är:rofl:
mvh anne

Liknande trådar

Anläggning Hej! Det är lång tid kvar till ett faktiskt bygge kan hända (ca 3 år till köp av tomt) men däremot känns det som att man aldrig kan...
Svar
14
· Visningar
2 572
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 422
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
15 829
Senast: Exile
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 049
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur