Aqua Cool Keeper

alazzi

Trådstartare
Var i hundbutiken och hittade något som jag tidigare inte har sett, Aqua Cool Keeper produkter som ska hjälpa både hund och människa att hålla sig svala. Hunden lider av värmen så jag ville testa något till honom, men det fanns tyvärr inte i hans storlek. Ville ha ett halsband. Det som fanns inne i butiken var allt för stort. Jag köpte ett armband till mig själv för att testa, jag lider väldigt av värme. Någon som vet vad detta är? Har det någon nämnvärd effekt?

Sv: Aqua Cool Keeper

Jag har ett sånt halsband till hunden. Tycker att det hjälper. Det är kallt väldigt länge och det torkar på utsidan så han behöver inte gå runt och vara blöt.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 330
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 283
Senast: Gumman123
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 220
Senast: Kiwifrukt
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 656
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka