Apropå Blandraser........

pippilotta

Trådstartare
Vet en person som avlar valpar hej vilt med sin blandrastik Pudel/Papillon, hon paras varje gång med en Dvärgpinscher och tar 5.500 kr för valparna, är det verkligen en bra blandning?????
Oh, nej, jag skall absolut inte ha någon .
 
Sv: Apropå Blandraser........

Är det för ekonomisk vinning? eller vad är syftet med aveln...?
Jag vet inte om det är. en bra blandning... jag är lite tveksam till det där med avel hitt som tätt mellan raser..
Jag kan inte så mycket om de benämnda raserna så jag ska kanske inte utala mig i frågan...
 
Sv: Apropå Blandraser........

Är det för ekonomisk vinning? eller vad är syftet med aveln...?
Jag vet inte om det är. en bra blandning... jag är lite tveksam till det där med avel hitt som tätt mellan raser..
Jag kan inte så mycket om de benämnda raserna så jag ska kanske inte utala mig i frågan...


Enbart för pengarna tyvärr :mad:
 
Sv: Apropå Blandraser........

Ingen aning. Men har märkt att det verkar mer accepterat att korsa småhundar lite hur som helst än större raser.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 782
Senast: geting
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 274
Senast: Mkb
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 243
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
6 451
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp