April showen........

J

Jessica_Steen

Längtar dit väldigt mycket just nu men kan inte bestämma om man bara skall åka en dag
eller stanna ett par dagar.
Vilka är det mer som skall dit? ;)

- Jessica - :rofl:

Vad avundsjuk jag blir, jag hoppas att du får dina papper.
Men jag tar med den gamla även om hon inte alls är riden så mycket som man borde för att tävla :crazy:
Men det hade varit sååå roligt att haltra min lilla också.

En annan stannar ju hela helgen som vanligt, Första tävlingen på året är alltid speciell, med alla nya som vågat sig ut och nya hästar osv... :rofl:

NRHA Reiningen verkar bli riktigt stor, vilket ju givetvis är kul. Inte för att jag skall starta men titta är jag kollosalt bra på, så det skall jag göra. :d

Vi ses på plats :D
Monke :)

En dag är det något val?? :confused: :crazy: ;)
Givetvis stannar man och kollar in allt och pratar med alla, som man inte träffat på så länge. Hör allt nytt svaller och låter några GD slinka ner under trevlig samvaro.

Monke :banana:

Skall också dit. Bara för att titta och heja denna gången.
Men jag skall titta och lära.
:banana: :banana:

Självklart så kommer jag och Texas.
Jag har anmält den lilla till haltern men vet inte riktigt om jag ska ta med honom. Dom är ju inte i sitt vackraste nu, ettåringarna alltså, inte min iallafall. Det räkte att besöka en vän med en ettåring som var dubbelt så stor som min. Nu är ju inte min någon halterhäst men ändå.... :crazy:
Men jag får se om jag orkar göra honom iordning, jag brukar ha fullt upp med Texas. ;)
Hoppas att det inte blir så kallt, för jag har planerat att tillsammans med hunden sova i trailern.
Vi ses alla vänner....... :banana: :banana:

Hur stor är din åring då?
*nyfiken*?
Antar att det mest skiljer på bredden sas ,inte på höjden, eller?
Min är inte heller av det biffigaste slaget, men är ganska stor tycker jag, runt 142 cm är hon, är 11 månader gammal.....
Jag ser det mest som miljöträning , samt att det ska bli kul att jämföra med andra åringar vad det blir för omdöme.

Bara dessa registreringspapper kommer snart...... allt är skickat för några veckor sedan ( ja jag vet man ska göra det tidigare, men de har lyckats strula med stoets dna-test 2(!) ggr så det hela har dragit ut på tiden...)

Min åring är nog ganska likvärdig din, för jag antar att dom har samma pappa.....
Så han är väl också runt 140 cm, men ser ut som ett fullblod i kroppen. Men som du säger, det är bra miljöträning. Hoppas bara att jag orkar ta med honom också. Texas brukar pocka på HELA min uppmärksamhet.

Kommer upp och tittar både lördag och söndag. Fredag jobbar jag så jag missar både reiningmötet och en massa annat...

Malin

Hej Hej... vet du om Frida har anmält sig?????
Jag vet att hon pratade om det men ja har inte hört så mycke mer!!!!!
/kram Anna

Jo, Frida är anmäld men inte bestämt ännu. Du lär nog höra mer på fredag när hon skall upp till er.

Hur går det med de nya kusarna? Hörde av din mor att ni varit över och köpt i Danmark? Har du vunnit på hästar eller????

Ses väl på Greva om ni kommer dit, det var ju ett tag sedan.

Jessica

Sova i bilen? Tror inte det är något alternativ för oss? Ha Tuva i en bil och sova,
tror inte det. Får skaffa mig en buss husbil eller liknande :rofl:
Nej men vi får i värsta fall åka över en dag.
Husvagnen vi brukar ha kan vi tyvärr inte ha :crazy:

Vi ses säkert ändå........

- Jessica -

Jag kommer på torsdag em och stannar hela helgen, Zorro ska vara hemma men jag ska vara groomer åt Cattis och Roger. Cattis ska ju ha med sin nya valack, Razmataz, snacka om snygg häst!! Dus åg väl honom hos Kjell och Liza?

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 276
Senast: EZMK
·
Katthälsa Min sambos lilla honkatt blev kastrerad i fredags (nu är det måndag, så 3 dagar har passerat ca). Vi är lite oroliga över hennes mående...
Svar
4
· Visningar
681
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 453
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 071
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar