äppelcidervinäger??

Zaida

Trådstartare
är det ngn som gett eller ger sin häst äppelcidervinäger i fodret? jag läste om det idag, men har självklart glömt vad det skulle vara bra för. jag tror att det var bra att ge äldre eller stela hästar??

Sv: äppelcidervinäger??

Jag gav min arab äppelcidervinäger i maten i våras och hela sommaren igenom, plus att jag tvättade hela honom med äppelcidervinäger utspädd i vatten nästan dagligen under knottperioden. Detta för att lindra hans eksem. Lite klåda hade han nog men långt ifrån hur det var sommaren innan. Dessutom verkade han tycka att det var gott!:d

Sv: äppelcidervinäger??

Vad jag vet ska det tydligen vara bra för lederna.
gå in på Foder forumet och sök, säkert hittar du mer info där, annars finns det kunnigt folk som kan hjälpa dig!

Liknande trådar

Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
384
Senast: Sryoqwe
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 758
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 795
Senast: QueenLilith
·
Relationer Julen kommer snabbare än jag vill och nu börjar jag leta efter bra presenter. Tidigare har jag gett bort upplevelser, mat och...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama