Appasionata !

Sv: Appasionata !

faaaan då jag missade det:(jag visste att det var nått med glömde vad det var...faan:(

iiiihhh , va fint de var :love: , hann dock inte se hela pga av släktmiddag :mad: :d

Jag såg det! :love: :love: FÅR det finnas så vackra hästar!? Det där var ren konst! Och de söta små shettisarna...!

tyckte inte det var ngt speciellt,fast skolorna ovan marken var kul att se,inget man ser annars :)

Den shettisen som typ bara hoppa upp i luften hela tiden va lätt söötast :love:

:love: Helt OOTROLIGT vackra hästar!!:love:
Hade velat se MERA
Synd bara att man fick se så mycket på avstånd,hade celat se mer närbilder
Konstigt att man aldrig blir riktigt nöjd,de visar så sällan hästar på tv så man får vara glad för det man får!

Jo nog va d fint alltid :) men jag var nog för trött för att se på det, somnade flera ggr! men får hoppas att det kommer snart igen, o då ska jag vara piggare :D

Jag tyckte inte det vara så bra.. Men jag har sett spanska ridskolan live med, så man kanske sätter ribban lite högt? :smirk:

Jag missade det preciiiiis :(
Går det inte i repris nån gång, tro??
Någon som vet?

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
237
Senast: Lavinia
·
  • Omröstning Omröstning
Träning Vid träning enskilt, hur föredrar ni att ha framridningen?
Svar
10
· Visningar
1 722
Senast: Piaff
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: MiniLi
·
Träning Hej! Vad kör ni för avstånd i skritt på upphöjda bommar ? Gäller häst med ca 140 cm i mankhöjd.
Svar
2
· Visningar
287
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama