Den vi har drivs enbart på gasol.Jag har bara sett sådana som också kräver 230V.
Finns det sådana som endast drivs av gas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den vi har drivs enbart på gasol.Jag har bara sett sådana som också kräver 230V.
Den här drivs av el och sen är det väl gasolen som lockar till sig insekterna (antar jag? jag har inte världens koll ska jag erkänna)Jag har bara sett sådana som också kräver 230V.
Låter det som jag behöver. Vad heter din modell?Den vi har drivs enbart på gasol.
Som jag förstått det används gasolen för att simulera vår utandningsluft.Den här drivs av el och sen är det väl gasolen som lockar till sig insekterna (antar jag? jag har inte världens koll ska jag erkänna)
Jo men precis! Makes perfect sense nu när du säger detSom jag förstått det används gasolen för att simulera vår utandningsluft.
Var ut och tittade nu men hittar ingen märkning på den. Den är 12 år gammal men hittade den här som ser ut att vara en uppdaterad modell av den vi har.Låter det som jag behöver. Vad heter din modell?
Tack! Ska kolla upp.Var ut och tittade nu men hittar ingen märkning på den. Den är 12 år gammal men hittade den här som ser ut att vara en uppdaterad modell av den vi har.
http://www.fogas.se/shop/5472---skeetervac-myggfaangare/
Ser nu även att det finns en Mosquito magnet som är sladdfri, dock dubbelt så dyr som den med sladd
https://www.granngarden.se/myggfang...MIyPiamb-J-AIVEEWRBR2uDgSyEAQYCCABEgJYcvD_BwE
Jag drömmer om en gasoldriven, de är sjukt effektiva! Jag har en gammal thermacell med bärhandtag som jag har med mig i trädgården, fungerar faktiskt oväntat bra. Jag har bara igång den en timme här och där, då räcker den riktigt länge innan man måste byta patron/"tablett".
Ölburk är det vanliga i mina hemtrakterDen lösningen har min familj i norr använd sedan 90-talet. Upponervänd Bullens konservburk med lufthål, värmeljus och en blå myggtablett ovanpå. Tidlös och effektiv för stillasittande
Är väl lika dåligt för miljön dock i och med tabletten. Men man får väl välja sina strider helt enkelt, om man ska kunna vara ute öht där de bor. Det är nog betydligt värre för miljön att bo i en tät storstad än att använda konservburkstabletten några timmar i veckan juni-juli i glesbygden.
Mosquiton behöver gasol för att döda myggen och drivs av el.Jag har bara sett sådana som också kräver 230V.