användarnamn och n/a

movi

Trådstartare
har sökt men inget hittat,fast jag vet att jag sett frågan tidigare!

Men har sett vid flertal inlägg,att användarnamn är skrivet med lite "tunnare" text och även något med n/a..

vad är det? betyder det något speciellt?

Sv: användarnamn och n/a

Då är det antaligen trådar som är över ett år gamla. Användare, som inte har varit inloggade på bukefalos på mer än ett år, ramlar ur systemet och finns inte längre kvar.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator

Lite OT (Off Topic, betyder - hör egentligen inte till trådens fråga, om någon inte vet)

Jag låser oftast trådar om användare letar fram trådar från 2006 och längre tid tillbaka, för att fortsätta en diskussion. Hästar i så gamla trådar kan vara sålda, sjuka eller döda och även användare kan vara sjuka eller döda och vill/bör kanske inte komma fram till diskussion igen. I såna fall är det bättre att starta en ny diskussion.

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 904
Senast: Viva
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 303
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar