användaren kan inte hittas

alazzi

Trådstartare
Jag har bytt telefon men kan inte logga in. "Användaren kan inte hittas"Jag har glömt lösenordet.
 
Oj, jisses vilken gammal mailadress jag hade. Om jag nu inte kommer ihåg lösenordet, jag ska prova några olika, är det kört då? @Gunnar
 
Så himla bra att det löste sig @alazzi :banana:
Nu till frågan som som kliar i mina fingrar, vad sjutton är det till höger på inläggen i enbart denna tråd? 0 som man kan upvota till 1? :D
 
Så himla bra att det löste sig @alazzi :banana:
Nu till frågan som som kliar i mina fingrar, vad sjutton är det till höger på inläggen i enbart denna tråd? 0 som man kan upvota till 1? :D
Detta är en frågetråd, där alla kan trycka uppåtpil på inlägg som är de tycker är mest hjälpsamma samt TS kan välja ett inlägg som TS anser är svaret på TS ursprungliga fråga.

På vissa forum kan man välja att skapa en frågetråd precis som man kan välja att skapa en omröstning.
 
@Gunnar ah, så peppigt :banana: Blev något konfunderad när det i huvudet blev likt "gilla" men då förstår jag! Hänger nog inte alltför ofta i dessa delar.
 

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
416
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
202
Senast: sweep
·
Bukefalos Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 496
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp