Äntligen!!

Sv: Äntligen!!

Tack! :bow: Det kan behövas.. :p

Fast har iaf bra utgångsläge, haha det kan inte gå sämre för hästen än vad det gjort innan så ingen förväntar sig något.. :angel:

Tack igen! ska verkligen bli kul! :bump: Hästen känns urstark hemma.. hmm undrar om det är positivt eller negativt... :crazy: :angel:

tack båda två! haha sista passet på den hästen idag.. Hmm nu ska jag spara min kära ben och rida långt resten av dagarna som är kvar.. :p

Håller tummarna för dig då! :) :bump:
Vilken häst är det? Vet inte riktigt vad du heter..

lycka till!!:)

kommer det att sändas på teve så man kan få se det på en ggn kke;)

Absolut!! :bump: ;)

Lopp 5, spår 6- Be my Baby

Tror "tyvärr" inte det sänds i tv.. ;) Är väl bara de fyra första löpen som gör det. :angel:

Aha;) Det var den, misstänkte det.. det var väl den enda med 4 kilos lättnad om jag inte minns fel?
Du får berätta hur det var sen!:idea:

Nja där är två till med 4 kg av. :p

Absolut, ni lär inte slippa undan ett referat! *mouhahaha* :devil:

Liknande trådar

Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 824
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 722
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 843
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 211
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka