Äntligen!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Äntligen!!!

Ohhhh nu blev jag bebissjuk igen :love: jag som precis satt ut babykläderna på annons i Tradera för att verkligen markera för mig själv att det inte ska bli någon 5a :( Gubben har hotat med sterilisering :eek: så jag antar att han inte vill ha fler barn :confused: :angel: :idea:

Nej, hotar han med såna åtgärder är det nog stopp... :crazy:

M.

Raeman skrev:
Då kan vi ju ha party på BB! :grin:

När magen kommer är individuellt. Beror på bl a hur livmodern "lutar", framåt eller bakåt. Jag tror inte det är julmaten som gör att din mage känns större. :)

M.

Hihi, man borde komma överens om ett stridsrop om man skulle ligga samtidigt och gasta på BB :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 106
Senast: Freazer
·
Hästvård Min häst behandlades i januari 2020 för en mindre inflammation i SI-leden (det var otydligt om det fanns pålagringar) samt för...
Svar
2
· Visningar
1 203
Senast: Linda_A
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 506
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama