äntligen!

Milosari

Trådstartare
flisan löper! visserligen 2 månader för sent, men ändå! nu blev jag lite lättad i alla fall. men jag ska ändå göra en hälsoundersökning i jan för att kolla så att hon är frisk. då får ni hålla tummarna för mig!

Grattis! :D
Misstänker du att det är något fel eller varför ska du göra en hälsoundersökning?

hon ska iväg på "utredning", pga att hon har svårt med andra hundar, och jag vill kolla upp så att hennes ilska inte beror på smärta. men att löpet var sent gjorde mig bara ännu nojjigare...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 108
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 479
Senast: Otherside
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 519
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?