Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag vet vad xaheenas hund heter kunde jag lätt se att parningen inte finns med på rasklubbens valphänvisningslista.
det är väl ens egen ensak om man vill ha hänvisning eller ej? det har inget med ens seriösitet att göra enligt min åsikt...
Aah, ser man på! Det var visst jag som tittade efter fel hund, sorryFast vad jag kan se så finns kullen visst med där.
Det är ju klart att det är upp till var och en. Som presumtiv valpköpare skulle jag dock tolka det som mindre seriöst att inte vara med på listan, ett tecken på "hemmaavel", men det är jag detMen inte för att det spelar roll, det är väl ens egen ensak om man vill ha hänvisning eller ej? Det har inget med ens seriösitet att göra enligt min åsikt...
Som hanhundsägare är det väl knappast hennes sak att veta eller motivera varför inte tikägaren valt att lägga in det långt i förväg kan jag tycka..
Det är ju klart att det är upp till var och en. Som presumtiv valpköpare skulle jag dock tolka det som mindre seriöst att inte vara med på listan, ett tecken på "hemmaavel", men det är jag det![]()