Äntligen! Lösningen på alla hästproblem!!

skuggi

Trådstartare
Äntligen finns lösningen på alla problem vi hästägare har med veterinärvård, stallplats, foderkostnader, utrustningskostnader, sommarbete, insekter, dåligt väder, lynnesfel, dålig ridning, störande moment i naturen mm mm.. listan kan göras lång... :angel:

För en rimlig penning på kring 70 000 kr (dvs en normalutbildad häst ungefär) får ni allt detta :idea:

http://racewood.com/ridemaster-pro.php

:bow::bow:
:rofl::rofl:

Sv: Äntligen! Lösningen på alla hästproblem!!

:rofl::rofl::rofl:

jag vet en som blivit glad om man skaffat denna ekonomiskare hästen... maken.. :crazy:

haha att man ens kommer på tanken!:rofl::rofl:

Ååååh, det kommer t.o.m. en dressyrvariant för oss dressyrwannabes som bara drömmer om passage och annat ouppnåeligt. :love::love::love:

haha, vilken dröm! :rofl::rofl:

slut på att leta upp hästen nånstans i leran, försöka göra nämnda häst mer LIK en häst än en lerpöl, kallt, blåsigt, dåligt humör på hästen ibland, inga problem att ställa av ett par veckor...låter strålande. ;)

men samtidigt...att inte leta upp henne, rykta, prata lite, krama, ha alla roliga ridturer...usch nej...
håller mig nog till min lilla Docka ändå...;):love:

Alltså, jag föll i gapskratt med när jag först såg denna... :D

... men kom sen att tänka på (om priset hade varit liiite mer humant) skulle inte det vara optimalt att ha ett gäng sådana på ridskolor :idea:!? Liksom, för de absolut mest grundläggande övningarna, för att få in grunderna och balansen innan man fick sätta sig på "the real thing"?

Fast jag tror ju inte att uppfödare världen över behöver oroa sig att efterfrågan på riktiga hästar kommer att slås ut av denna ;)!

Hehe vilken tuff!

Jag hade faktiskt velat testa en sån, kanske är tokkul! Som en variant av tv-spel för den svinrika och hästtokiga :D

Jag vet injte om man ska skratta åt eller applådera att ryttarna på nästan alla bilder har hjälm. :p
Åker man av den där så ska man nog öva ganska länge innan man kommer till "the real thing".

Jag hade jättegärna haft en sådan, gärna racingvarainten, hade nog varit jättekul!

Jag hade gärna haft en sådan! :bump: Låter ju skitkul, som Steffie säger gärna racemodellen - vilka jäkla benmuskler man skulle få! :idea:
Tycker det verkar jättekul som leksak hemma!

/Sara - tv-spelsnörd

Absolut! Jag har länge tyckt att man inte borde få rida på hästar de första åren på ridskolan :devil: stackare vad de får slita ont :(

Enligt uppgift från Tubbe här på Buke finns något liknande i en spelhall på Kanarieöarna :rofl: någon som hänger med för att ta en provtur? :bump:

Haha vad fånigt :rofl:
Men det skulle vara kul att testa en sån där och se hur det känns :D

Men det var ju MIN ide! :o :cry:

Hade ju gjort ritningar o allt! :mad:

Jag skulle jättegärna ha en sådan! Men inte istället för häst utan som komplement. Är säkert jättenyttigt och kul!

Men passar verkligen min sadel på den ryggen? :devil:

(Ang vem som köper, ridskolor och liknande skulle jag tycka det var SKITBRA om de hade råd att köpa såna!!)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka