Äntligen kusr för PImpen!!

verrdogan

Trådstartare
Nu äntligen ringde dom från brukshundsklubben å sa att de va min tur i kön för att gå grundkurs!!:bump: Har ju väntat å väntat såå länge för att få hjälp med min lilla :devil:

Men nu är ja nervös för att v i ska göra bort oss i stället :o
Kommer ha den värsta hunden på hela stället säkert.

Sv: Äntligen kusr för PImpen!!

Visst bor väl du i Forshaga?
Ska jag åka dit, fota och lägga ut bilderna på Buke sedan? :bump: :banana:

Vad roligt!:)

Om han(?) inte varit så mycket på bklubben och träffat så många hundar tidigare kan det vara en ide att när det är allmänträning gå tid och träna passivitet så att det inte blir en så uppspelt första gången:D fast du kanske redan gjort det, vad vet jag!

Lycka till ialla fall, det går säkert jättebra:) . Villken klubb tillhör du förresten?

//Gilly

Vad roligt!:)

Om han(?) inte varit så mycket på bklubben och träffat så många hundar tidigare kan det vara en ide att när det är allmänträning gå tid och träna passivitet så att det inte blir en så uppspelt första gången:D fast du kanske redan gjort det, vad vet jag!

Lycka till ialla fall, det går säkert jättebra:) . Villken klubb tillhör du förresten?

//Gilly

Tillhör inte någon än. har velat mellan kil å forshaga. Å nu kom ja ju med i kil så de får bli bra =)

Han är van vid andra hundar å så. Bara de att han typ ska skälla ut alla innan han fått lära känna dom =)

Men vad roligt?
När sa du att kursen började sa du? :devil:
Jag slänger mig på cykeln och tar med mig digitalkameran, så blir det säkert skitbra!

Haha, nu avslöjade du väl ändå lite för mycket ;)
Nä, men du kan ju lägga ut lite bilder på er karriär i Forshagabladet, då kan ju alla glädjas åt hur bra det går för er :banana:
Dessutom blir du igenkänd på stan...dvs de 50 meterna mellan Ica och Konsum ^^

Haha, nu avslöjade du väl ändå lite för mycket ;)
Nä, men du kan ju lägga ut lite bilder på er karriär i Forshagabladet, då kan ju alla glädjas åt hur bra det går för er :banana:
Dessutom blir du igenkänd på stan...dvs de 50 meterna mellan Ica och Konsum ^^

Hahaha!!:rofl:
Är nog redan ökänd här i forshaga!

Jag har nog inte sett dig...visst har du väl dvärgpinscher och någon annan ras?
Har bara sett en person med DP och hon är jämt ute och skener med en barnvargn i högsta hugg.

Jag har nog inte sett dig...visst har du väl dvärgpinscher och någon annan ras?
Har bara sett en person med DP och hon är jämt ute och skener med en barnvargn i högsta hugg.

Jepp har en Dp å en flatte.

antar att du har en dalmatin?
Vart i forshaga bor du?

Japp, jag har en brun dalmatinertik. Finns bara en i byn. Finns 2 svartprickiga också.
Jag bor på Bruksg. i närheten av ICA, även kallat ghettot. Det är alla gymnasieelever som trängs i några bostäder där...mycket trevligt...:angel:

....O.O Bävergatan?!m:D
Vet faktiskt inte var det ligger någonstans....

Okej, däääär borta.
Jag har bara varit vid Bergsgården någon enstaka gång, hoppades på att kunna börja rida någonstans, men det finns inget. Åker hem och rider på våra tjuriga tanter på loven istället :banana:
Men visst har de väl lite tävlingar där då och då?

Okej, däääär borta.
Jag har bara varit vid Bergsgården någon enstaka gång, hoppades på att kunna börja rida någonstans, men det finns inget. Åker hem och rider på våra tjuriga tanter på loven istället :banana:
Men visst har de väl lite tävlingar där då och då?

Ingen aning, men de är ju ofta mycke transporter å liv å rörelse där. har vart där å frågat om stallplats men dom ville inte ha dit min hingst.
Sen har ja vart där å tränat med Pim några gånger

Okej...
Din frieser är ju bara för snygg! *drools*
Pim, är det halvblodet?
Har sett att du har lagt ut annons på equippa, am I right?

Okej...
Din frieser är ju bara för snygg! *drools*
Pim, är det halvblodet?
Har sett att du har lagt ut annons på equippa, am I right?

Pim (Pimpen) är hunden =)

JumJum= varmblod =)

Jepp de har ja nog gjort. om du menar på medryttare?

Haha, okej!
Har du tränat i ridhuset med hunden alltså?
Ja, det var medryttare jag menade.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 643
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 711
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 850
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka