Äntligen har jag löst skoslitaget!

Macken22

Trådstartare
Min hovslagare brukar alltid skoja lite när han ska sko min häst. Han brukar alltid fråga ifall jag vill ha adidas eller nike på Zadac.
Jag tog faktiskt mod till mig och tänkte att, tja, kanske skulle testa inför en tävling och slog till med ett par Nike. Sagt och gjort, han slängde på ett par och vips så gick vi och vann!!!

Så nu till frågan: ska jag fortsätta sko honom med Nike?

Z.jpg

Sv: Äntligen har jag löst skoslitaget!

*hehe* Kul att se att det iaf finns NÅN som inte har för mycket att göra så här före jul! :D

/JES

Tja, numer gäller ju fri skoning.....:)

:) :) :)

Men är det ine fel färg på skorna, jag trodde guldskor var det bästa. har inte Nike sådana??? Men de kanske är sprinterskor för galopp. Långdistanslöparna kanske ska ha blå...

Gapskratt!!!

Helfräckt! Men alltså, vad kostade den skoningen? Jag tycker priserna på vanlig skoning är "skoningslösa" ..fniss, så jag undrar bara om du har en sjö att ösa ur...Nike brukar inte vara billigt:rofl: :rofl: :rofl:
/Maria

Guldskor får man när man vinner på svenska spel ;)

Innan dess får man nöja sig med "snikvarianten"!!!

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: Miingla
·
Hundavel & Ras En till som har hamnat i träsket med att välja ras... :angel: Har haft flatcoated retriever i 20 år och stormtrivs med rasen och har...
2
Svar
29
· Visningar
5 332
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 841
Senast: Milosari
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 397
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar