M
Marika
Jag har ju haft sånna himla problem med foderstaten på min nya häst! Och ja nu förra veckan fick jag reda på analysen på hösilaget och det var inte lovande Lite arg på stallägaren som inte sagt ett jota om att höet knappt innehåller något protein, då jag redan sagt efter någon vecka att jag behövde analysen för att få en lämplig foderstat. Och nu känns det som att min kära häst har magrat helt i onödan, hästfolk! Och jag hade ingen aning om vad jag skulle göra för att kompensera. Men nu har jag hittat lösningen, satt förra helgen och försökte få ihop något på Hippocampus. Men tyckte aldrig att det blev riktigt bra, då jag skulle bara tvungen att köpa Krafft Protein som tillskott, vilket skulle bli väldigt dyrt. Men nu som sagt! Hippo Alfa är lösningen Så enligt Hippocampus ska det funka, 12kg Hösilage, 3kg Hippo Alfa, 2dl Betfor, Lite mineraler och Vegetabilisk Olja 1dl. Äntligen kanske det har löst sig! Har mått så dåligt av att hon har blivit så smal, jag hoppas verkligen på det här nu!