Sv: Äntligen dags för "polishästträning"
Ja, precis-nån gång ska va den första men jag märker ju att jag är väldigt ringrostig på att trilla av när man inte gjort det dom senaste 8-10 åren så det är ju bra å få in "tekniken" igen
Såg nog värre ut än vad det var för mamma satt på läktaren o höll på å få en hjärtattack den stackaren..
Anledningen till att han gick i taket första gången var att sadelgjorden behövde spännas o Linus gjorde det åt mig o så skulle han rätta till den för den var lite vikt o då kittlades det väl så han exploderade o andra gången höll jag på med flaggan o hästarna samlades i en klunga o då kände han väl sig trängd eller nåt. Han var ju lite spänd, alla nya hästar, "farliga" grejor o så mig på ryggen o massor av överskottsenergi så det blev väl helt enkelt för mycket
Linus red oxå Ior lite när jag flugit av andra gången så då grejade han väldigt mycket med flaggan så till slut var det inga problem
Han sa oxå att han inte var förvånad över att jag flög av för han tyckte att Ior var rejält snabb i vändningarna, ponnyhalvan som tittar fram kanske
Har satt mamma på att sy en flagga till mig så att jag kan träna hemma.
Jag red väl drygt halva tiden ungefär.. Blev ju även lite trav o galopp (oplanerat från min sida) o det gick ju bra.
Tyvärr kom inte Iors halvsyster för hon växte fast utanför transporten
så nu är det hårdträning för hennes del
Mamma fick agera fotograf så jag ska bara lägga in dom i min dator så ska jag lägga ut här. Måste tyvärr göra er besvikna för testflygningarna hann hon inte med att fota