Antivirusprogram?

No1

Trådstartare
Någon som vill tipsa om vettiga antivirusprogram som går att ladda hem gratis?

Sv: Antivirusprogram?

AVG Free

Har du förresten provat att söka på >antivirus*< här i forumet. Jag hittar 161 trådar (inkl. denna) som tar upp ämnet. Ett flertal av de 30 första träffarna tar upp just gratisprogram.

AVG Free

Har du förresten provat att söka på >antivirus*< här i forumet. Jag hittar 161 trådar (inkl. denna) som tar upp ämnet. Ett flertal av de 30 första träffarna tar upp just gratisprogram.

Ja det gjorde jag faktiskt men fick inte upp en enda träff.
Förstod att det inte kunde stämma.
Liknande har hänt vid några få andra söktillfällen den senaste månaden.
Har kanske gjort 30-40sökningar som fungerat fö så jag vete 17 varför det blivit så..

Hur sökte du då? En snabb sökning i datorforumet på "antivirus" och "gratis" gav mig detta: http://www.bukefalos.com/f/search.php?searchid=4125775

Ja, alltså, problemet är att jag tex tidigare sökte på "rotspon" och inte fick upp någon träff fast jag mkt väl visste att det fanns trådar. Några timmar efter sökte jag igen och fick flera träffar.
Likaså gällande virusprogramsökningen, vilken gav noll träffar fast jag givetvis var säker på att det fanns trådar.
I detta fall hade jag inte tid att vänta att söka om vid annat tillfälle utan skickade en tråd istället och kunde ladda hem AKN´s tips :)

Söker jag tex idag får jag flera träffar!

Mitt sökproblem har bara inträffat några ytterst få gånger och då får jag inte ngn träff övht på vad jag än söker.

Vad det gäller sökningarna har jag inget riktigt bra svar, även jag har råkat ut för fenomenet någon enstaka gång men jag använder sök ofta.
När det har strulat här har jag uppdaterat söksidan (med F5) och sen har det fungerat.
*Jag surfar oftast med Firefox och öppnar >sök i avancerat läge< i ett eget fönster*

Tror det kan ha att göra med belastning på servern men nu har ju Gunnar bytt så det borde bli bättre.

Tyvärr går det inte att göra sökningar på ord med mindre än fyra bokstäver (jag har varit på "G" om det då många termer på datorsidan är tre) sen är det smart att prova med att byta ut bokstäver/delar av ord med * som jag gjorde ovan antivirus*, då många stavar fel på program och istället skriver pogram.

Jag tror du gjorde ett bra val med AVG Free, jag har kört det i runt 4 år nu och är supernöjd.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka