Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är nackstycket väldigt smalt på origin eller man blir lite ”lurad” av att precision är väldigt mkt bredare?Tyvärr inte precision, men Antares origin.
Bästa tränset, även om jag som sagt inte har precision nackstycket. De hästar jag haft tränset på (eller tränsen, har två, en i vardera färg) har trivts otroligt bra i det och utformningen och läderkvalitet är exceptionellt högt i kvalitet.
Nuvarande häst rids utan nosgrimma pga den föredrar det, men skulle jag köpa ett nytt träns till en ny häst med nosgrimma så skulle det absolut bli ett Antares.
Är nackstycket väldigt smalt på origin eller man blir lite ”lurad” av att precision är väldigt mkt bredare?
Låter lovande. Ska nog beställa hem och titta på Origin istället. Tycker precision ser väldigt stort ut.Man blir nog lurad. Nackstycket på Origin är typ 5 cm vilket är alldeles lagomt i mina ögon, och det är så himla bra utformat att det inte trycker nånstans bakom/nedom öronen som vissa träns annars har gjort.
Singature är skitläder, ovärt. Nosgrimman är dock vadderad i finare läder.
Det ser ut att vara dekorerat med vitt också så det går bort pga det medSingature är skitläder, ovärt. Nosgrimman är dock vadderad i finare läder.
Tack! Ser precis lagom tjockt utUrsäkta sjukt osmickrande bild på en häst som var allt annat än nöjd med bettet men där ser man mer hur tjockt nackstycket är på Origin-tränset. Visa bifogad fil 150560