Antares träns

Wilmaaaaa

Trådstartare
Hej!
Jag funderar på att köpa ett Antares Precision träns. Det kostar ju hela 3.500kr så därför undrar jag om det finns någon här som har erfarenhet av tränset? Är det värt pengarna?

Köp!

Det är det bästa tränset jag haft och då har jag provat CWD, Equipe, PS och Dyon.
Läderkvaliten går inte att jämföra med något annat.

Helt klart värt att beställa direkt från Antarés i Frankrike då de delar jag beställt därifrån kommit i fina väskor och påsar, nyinsmorda med deras balsam. Medan de delar jag beställt från svenska å.f. kommit i en vanlig plastpåse.

/ Utrustningsnörden :angel:

Jag har ett. Mycket fin läderkvalitet och det luktar gott! Sen om det är värt så mycket pengar är svårt att säga, det finns andra fina träns som är billigare, men har du pengar över så...

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
370
Utrustning Någon som har Antarés träns? Tänker främst på precision tränset. Märker ni någon skillnad? Finns det något annat märke som är värt att...
Svar
10
· Visningar
626
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
352
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka