Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Jag funderar på att köpa ett Antares Precision träns. Det kostar ju hela 3.500kr så därför undrar jag om det finns någon här som har erfarenhet av tränset? Är det värt pengarna?
Det är det bästa tränset jag haft och då har jag provat CWD, Equipe, PS och Dyon.
Läderkvaliten går inte att jämföra med något annat.
Helt klart värt att beställa direkt från Antarés i Frankrike då de delar jag beställt därifrån kommit i fina väskor och påsar, nyinsmorda med deras balsam. Medan de delar jag beställt från svenska å.f. kommit i en vanlig plastpåse.
Jag har ett. Mycket fin läderkvalitet och det luktar gott! Sen om det är värt så mycket pengar är svårt att säga, det finns andra fina träns som är billigare, men har du pengar över så...
Skola & Jobb Såhär har jag gjort:
Kolla läget med kamraten. Går det trögt för personen hade jag informerat läraren om situationen ett par dagar innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.