Antal klasser per meeting?

kopparberg

Trådstartare
Som nyväckt dressyrnisse och avslutad hoppnisse, så har jag inte en susning om det?!

Hur många klasser rider ni på ett 2-dagarsmeeting?
3-dagarsmeeting?
Jag håller mig för tillfället på LB nivå med sikte på LA i början av nästa säsong, och planer på eventuell start i Msv slutet av nästa säsong. Om svårigheten på klassen spelar roll för lämpligt antal klasser per meeting. Men det kanske det inte gör?

Sv: Antal klasser per meeting?

jag rider aldrig mer än en klass per dag, och absolut inte mer när det är meeting..

När jag är på tvådagarsmeeting så brukar jag rida 2 klasser första dagen och en den andra.
Tredagars har jag aldrig varit på, så det vet jag inte:angel:;)

Hat bara ridit ett 2-dagars, då red jag 2 + 1, nästa år blir det för hoppningsvis tredagars (och då hoppas jag att du kommer ;)), då blir det 2 + 1 +1.

Off-topic

Har du lagt hoppkarriären på hyllan ? Hur kommer det sig ?

Själv har jag ingen tävlingskarriär alls, men en planerad i dressyr så småningom(kommer nog aldrig längre än till planeringsstadiet). Dottern får tävla åbäket i hoppning så länge

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 504
Senast: Mia_R
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 967
Dressyr Den 17:e April har min klubb en lokal dressyr med div. III Omg. 1. Programmen är m.a.o LC:2 och LB:1, funderar nu på om jag ska våga...
Svar
17
· Visningar
1 151
Senast: cactuspower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka