Ansöka om stamnamn?

Blueeyes

Trådstartare
Längst ner på ansökan om stamnamn finner man: Klubbattest - ansökan sänds via kattklubben till Sverak. Ska jag skicka min ansökan till Stockholms kattklubb innan eller?
 
Sv: Ansöka om stamnamn?

Men jag skrev ju det? Stockhols kattklubb :P Trodde man måste vara med i en sverak registrerad kattklubb?
 
Sv: Ansöka om stamnamn?

Ja, du ska skicka in den till den SVERAK-klubb du är medlem i, till avelssekreteraren. Det är även till denne du ska skicka kullregistreringen när det är dags för det.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
360
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 478
Senast: Lejanna
·
Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 524
Katthälsa Mrs Norris är en omplacering och just fyllt åtta år. Senaste ägaren fick henne i septem förra året. Hon ska vara okastrerad enligt både...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp