Ännu en låst tråd.

Men det tycks alltid vara jag som drabbas av dåliga beslut. I en dagbokstråd jag hade blev jag påhoppad så grovt att det nästan kostade mig livet. Det var inte alls långt ifrån att jag hängde mig men ringde akutpsyk och storbölade i stället. Den tråden modererades inte alls. Resultatet för mig blev 8 dagars inläggning på sjukhus. Jag tycker den tråden sköttes under all kritik. Det blev allvarligt på riktigt.
Utan att på något vis välja sida, så kan jag förstå att man efter vetskapen om detta (som du väl skrev om i en annan tråd ganska nyss) stänger en tråd snabbare för att man är rädd konsekvenserna. :)

Men du känner alltså att du inte har något existensberättigande när dina trådar låses, men om de behålls omodererade så kan det gå så långt att du ta åt dig till den grad att du får läggas in på akutpsyk? Vad vill du egentligen?

Jag förstår om du har ett behov av att prata av dig, men du kan inte styra villkoren i diskussionstrådar, och jag förstår hundraprocentigt om moderatorerna väljer att gå in och styra upp innan det spårar ur helt. Jag är överraskad över att så många snarlika trådstarter som bara barkar åt samma håll har tillåtits fortgå under så lång tid som de har. Jag är övertygad om att moderatorerna har ditt bästa i åtanke när de låser och modererar, det är åtminstone för mig helt uppenbart att de gör vad de kan för att skydda dig.

Om du känner dig så illa berörd och behandlad här så kanske du borde fundera över om Bukefalos verkligen är rätt forum för dig och om det verkligen gör dig gott. Och det säger jag inte för att driva dig härifrån, men om ett forumanvändande framkallar ångestattacker och suicidalitet borde man nog ta sig en funderare vad man gör här.

Men du känner alltså att du inte har något existensberättigande när dina trådar låses, men om de behålls omodererade så kan det gå så långt att du ta åt dig till den grad att du får läggas in på akutpsyk? Vad vill du egentligen?

Jag förstår om du har ett behov av att prata av dig, men du kan inte styra villkoren i diskussionstrådar, och jag förstår hundraprocentigt om moderatorerna väljer att gå in och styra upp innan det spårar ur helt. Jag är överraskad över att så många snarlika trådstarter som bara barkar åt samma håll har tillåtits fortgå under så lång tid som de har. Jag är övertygad om att moderatorerna har ditt bästa i åtanke när de låser och modererar, det är åtminstone för mig helt uppenbart att de gör vad de kan för att skydda dig.

Om du känner dig så illa berörd och behandlad här så kanske du borde fundera över om Bukefalos verkligen är rätt forum för dig och om det verkligen gör dig gott. Och det säger jag inte för att driva dig härifrån, men om ett forumanvändande framkallar ångestattacker och suicidalitet borde man nog ta sig en funderare vad man gör här.
Fast är det inte också någonting som man egentligen bör få ta ansvar för själv som en vuxen människa? Det spelar säkerligen ingen roll vilket forum man är i utan det blir liknande i alla forum. Moderatorer kan inte ta ansvar för andras liv, jag tycker dom gånger det bör ageras är dom gånger det faktiskt är akut risk för självmord. Eller om det på något sätt hetsas i en tråd till ett visst destruktivt beteende.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 026
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassiopeja
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 801
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar