Men du känner alltså att du inte har något existensberättigande när dina trådar låses, men om de behålls omodererade så kan det gå så långt att du ta åt dig till den grad att du får läggas in på akutpsyk? Vad vill du egentligen?
Jag förstår om du har ett behov av att prata av dig, men du kan inte styra villkoren i diskussionstrådar, och jag förstår hundraprocentigt om moderatorerna väljer att gå in och styra upp innan det spårar ur helt. Jag är överraskad över att så många snarlika trådstarter som bara barkar åt samma håll har tillåtits fortgå under så lång tid som de har. Jag är övertygad om att moderatorerna har ditt bästa i åtanke när de låser och modererar, det är åtminstone för mig helt uppenbart att de gör vad de kan för att skydda dig.
Om du känner dig så illa berörd och behandlad här så kanske du borde fundera över om Bukefalos verkligen är rätt forum för dig och om det verkligen gör dig gott. Och det säger jag inte för att driva dig härifrån, men om ett forumanvändande framkallar ångestattacker och suicidalitet borde man nog ta sig en funderare vad man gör här.