Ännu en gnälltråd

Mirre

Trådstartare
Dock på grannen den här gången.
Hon har slängt ut fläsksvålar i skogen precis vid tomtgränsen och även in på våran tomt. :eek: Såå lätt att få hunden att lyssna då:crazy: Tar alltid ut honom på gräsmattan lös när vi bara ska busa och så. Men idag lyssnade han öhvt inte alls, tog in honom och sedan hittade A svålarna:eek: :mad:

Jag menar, varför i hela friden göra nåt sånt!?
Matar hon räven eller? (som jagar våran katt:mad:. Lite udda men ja han tar katter. Det är en STOR räv)

Blir bara så trött!
 
Sv: Ännu en gnälltråd

Med fläsk?
Det kan hon väl i så fall göra på sin egen tomt!:mad:
Hon behöver ju licksom inte ränna här och kasta mat på våran tomt:crazy:
 
Sv: Ännu en gnälltråd

Dock på grannen den här gången.
Hon har slängt ut fläsksvålar i skogen precis vid tomtgränsen och även in på våran tomt. :eek: Såå lätt att få hunden att lyssna då:crazy: Tar alltid ut honom på gräsmattan lös när vi bara ska busa och så. Men idag lyssnade han öhvt inte alls, tog in honom och sedan hittade A svålarna:eek: :mad:

Jag menar, varför i hela friden göra nåt sånt!?
Matar hon räven eller? (som jagar våran katt:mad:. Lite udda men ja han tar katter. Det är en STOR räv)

Blir bara så trött!
kan ju inte svara på vad hon matar men jag lägger ut mina svålar från julksinkan i fågelboträdet o alla småfåglar gottar i sig dessa som julgodis. något år har räven snott den något kråkorna i år sitter den fäst i ett snöre så varken katter,räv eller hundanra ska komma åt den.:d
 
Sv: Ännu en gnälltråd

kasta tillbaka den eller lägg den i brevlådan:rofl:
 
Sv: Ännu en gnälltråd

Man ska inte ge fåglar svålen från julskinka eller annat saltat kött.
Nu i år kanske det går bra när de är töväder, men annars så har fåglarna svårt att hitta tillräckligt vatten på vintern, och dessa svålar gör att de behöver mer vatten. Då går det mer skada än nytta.
Jag hänger ut svålar, men då är de obehandlade och färska.
 
Sv: Ännu en gnälltråd

Släng tillbaka det på hennes tomt, sen säger du till henne att hon inte får slänga sånt hos er.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 124
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Nu känner jag att jag verkligen behöver råd, tips och era tankar kring min unghunds beteende. Det är en whippet (okastrerad) på snart...
2
Svar
24
· Visningar
11 616
Senast: vallhund
·
M
Övr. Hund Vi har haft hund innan som ni kanske vet. Idag har vi inte det. Våra grindar står alltid öppna nu när vi inte har hund längre. När jag i...
2
Svar
26
· Visningar
3 601
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Jag förvarnar er om att detta mest är en gnälltråd...:o Jag är så trött på att bo i stan med hund nu att jag inte alls känner mig...
2
Svar
22
· Visningar
3 990
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp