Annorlunda schabrak?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sanwan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 031
S

sanwan

Jag är på jakt efter något kul schabrak, förut fanns det ju massvis med mönstrade men nu hittar jag bara enfärgade överallt :( Finns det mönstrade eller andra roliga schabrak någonstans till rimliga priser (ju billigare desto bättre men max 400)?

Såg ko- och leopardmönstrade nånstans. kommer tyvärr inte i håg var... Jag tyckte dom va fula, så jag la det väl inte på minnet. ;)
Annars såg jag ett hos King's Saddlery, det var blått med en stor bild av vita hästar på, typ som en målning. Det var snyggt!

Ett sånt har jag till salu =D

Nä men MiasRS har en hel del fina schbrak och hos Hansbo kan man få valfir färg på kantbanden.

Leopardmönstrat vore häftigt på min dam, hon har humör som en vildkatt :D Det där sista du nämnde lät ju snyggt, undras om man kan hitta nåt liknande på nätet?

Sv: Re: Annorlunda schabrak?

DFZ skrev:
Withaker schabraken är ju iofs enfärgade men VÄLDIGT snygga. :love:

vart hittar man dessa på internet då?? jag hittar bara alla andra saker ur withakersortimentet, men inga schabrak! :(

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
329
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 792
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 955
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 191
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka