Annorlunda färger på flygluvor?

Solvira

Trådstartare
Såna där för ridning, virkade saker... I typ plommonfärg eller ljusblå, eller sagegrönt. Finns det? (Gärna inte H**ks, för de sitter ju inte kvar...)

Sv: Annorlunda färger på flygluvor?

Jag köpte vita och färgade själv.

Jag har en fux och en mörkbrun och ville ha flughuva i samma färg som hästen. Blev hur bra som helst så köp vita och färga i den färgen du vill ha.

Jag köpte idag hos Gekås. Själv köpte jag en marinblå samt en svart med guldkant på.
Det fanns även vinröd med silverkant samt en slags grön, vet inte riktigt hur jag ska beskriva denna.. den kändes på något sätt som lite "grågrön" aktigt sett.. var rätt snygg, hade velat köpt den men det var ingen guld eller silverkant på denna..

Jag har en ljusblå med silverkant från Equiline!!! ;) Till min övervuxna (ehm 164cm) vita ponny... :angel: Skulle nog Inte ha en sån färg på en häst jag skulle visa mig bland folk med, och absolut inte om det inte var en skimmel!!

Min fux har en grön med guld, också från Equiline. Marin tycker jag är fint, och brunt.

Men köp från Eql. JW eller Eskadron (el samma prisklass), andra har så dålig passform att hästen bara ser löjlig ut.. :p

Jag vet, har en från H**ks och den är ju helt otroligt rolig på hästen. :p Plus att den ramlar av ifall hästen skakar för mycket på huvudet, halkar upp och ja, jag är allmänt inte nöjd med den... :p

Men Eskadron och såna märken, har de annat än typ svart, marin, brun, vit och sånt som färger? Jag är ju ute efter annorlunda färger som sagt! :)

Det är ju alltid nåt. ;) Men för att få en plommonfärgad verkar det som om jag måste färga själv. Nån som vet var man kan köpa sån färg?

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka