Annansväxt

cowgirl81

Trådstartare
Nån här som har det. Jag köpte en till sambon men fick inte med hur man sköter den. Var ska den stå och hur mycket vatten. Nån som har bild på sin så man ser hur den ser ut idag, Jag tog kort förut på den men har ej hunnit lägga in bilden. :) Kan vara roligt och jämföra dom.

Sv: Annansväxt

Ha, ha.:rofl:,var det så enkelt?:o, trodde det var någon annorlunda specialare till växt som jag inte hört talas om.

Jag googlade lite på det, verkar finnas en mängd olika ananasväxter som kräver olika skötsel, jag föreslår att du försöker hitta vad just din ananasväxt heter :)

Men har inte den livsmedelsbutiken en leverantör med ett namn? Dessa borde ju veta vilka blommor de levererar till sina kunder. Tjata lite på de i butiken så du får blomsterfirmans namn i alla fall :laugh:

Kan man ha ananas inne, men det kanske finns mini?

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
419
Senast: Unafraid
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Jag har en dyna för min balkongsoffa. Tyvärr så krävs det bara lite vatten för att det ska bli stora fula fläckar. Ena sidan är full av...
Svar
3
· Visningar
456
Senast: KesoNeso
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 664
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar