Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nån här som har det. Jag köpte en till sambon men fick inte med hur man sköter den. Var ska den stå och hur mycket vatten. Nån som har bild på sin så man ser hur den ser ut idag, Jag tog kort förut på den men har ej hunnit lägga in bilden. Kan vara roligt och jämföra dom.
Jag googlade lite på det, verkar finnas en mängd olika ananasväxter som kräver olika skötsel, jag föreslår att du försöker hitta vad just din ananasväxt heter
Men har inte den livsmedelsbutiken en leverantör med ett namn? Dessa borde ju veta vilka blommor de levererar till sina kunder. Tjata lite på de i butiken så du får blomsterfirmans namn i alla fall
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Trädgård & Växter
Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...
Kläder & Bli fin Det som inte fick hända hände - klänningen jag har beställt har inte kommit fram. På två veckor har den inte ens lämnat Norge, så vad...