SusieQ
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, det är ju typ överväxt. Jag ska se om jag kan få fram nån bild där det syns, men jag tror inte det... Hela växthuset är överväxt med björnbär och vindruvor så det är lite dolt@lady_vip
du har ingen bild på det växthuset och hur det är monterat?
Diskuterade med sambon igår (det är ju ändå han som kommer att göra lejonparten av jobbet, då jag är rörelsehindrad), vi kom fram till att det absolut enklaste är att gräva och gjuta plintar med träram att fästa i.
Oj, det är ju typ överväxt. Jag ska se om jag kan få fram nån bild där det syns, men jag tror inte det... Hela växthuset är överväxt med björnbär och vindruvor så det är lite dolt
@Fairwind
Fast bygga hela växthuset, har vi definitivt inte tid med, annars hade det klart varit billigast...
Mitt växthus stod också kvar i stormen här om dagen, men en tall föll istället och jag vet inte det var så mycket bättre...Vi har haft ett par stormar här sedan vi fick upp växthuset men det har stått stadigt och stabilt medan stora träd i närheten har knäckts och fallit som plockepinn.
Mitt växthus stod också kvar i stormen här om dagen, men en tall föll istället och jag vet inte det var så mycket bättre...
Hela gaveln är skev och ena dörren är helt mosad... Än värre är takfoten snevriden... Och inte finns det reservdelar heller... Men som sagt växthuset stod kvar på sina gjutna stolpar...