Animo ridbyxor

Sv: Animo ridbyxor

vad kostar dom? och vart kan man beställa???
har inte provat dessa men de som har den kavajen verkar ju nöjda:)

Jag har köpt mina via equipe, vet inte om hon har kavajen också skall fråga. De kostar 1600kr

Här är bilder på ridbyxorna

ridbyxor6.jpg

ridbyxor.jpg

ridbyxor1.jpg

ridbyxor2.jpg

ridbyxor3.jpg

ridbyxor4.jpg

ridbyxor5.jpg

snygga! är det typ samma stretch material som på kavajerna?
jag har kavajen och den är hur skön som helst. kanske ska köpa ett par brallor oxå då :p

har du köpt ett par knäskodda ridbrallor för 1600??? :eek:
de dyraste byxorna jag har köpt kostade 600, var helskodda och höll i 8 år... ;)

fast jag är ingen tävlingsryttare så jag bryr mig inte så mycket om ja rider i mysbyxor ens. Vilket jag gör, flera dagar i veckan..
Men de såg sköna ut!

har du köpt ett par knäskodda ridbrallor för 1600??? :eek:
de dyraste byxorna jag har köpt kostade 600, var helskodda och höll i 8 år... ;)

fast jag är ingen tävlingsryttare så jag bryr mig inte så mycket om ja rider i mysbyxor ens. Vilket jag gör, flera dagar i veckan..
Men de såg sköna ut!

:crazy: Ja jag tycker också det är lite i högsta prisklass. Men de sitter väldigt snyggt och är sköna och det är ju det viktigaste när man är ute och tävlar varje helg.

Hatar ridbyxor som sitter illa.

De jag rider i hemma kostade 199kr :angel: (fast å andra sidan så gör jag av med ett par sådana varje år)

Dessutom gillar jag inte helskodda :p

men det är ju ungefär samma pris som på pikeur byxorna. jag har oskodda som kostar runt 1500..

tycker du inte dom sitter dåligt över baken?

jag tyckte att mina känns jätte slappa där bak och inte alls så där "åtsmidande" som pikeur.. eller bara jag som har idéer kanske? :angel:

njae.. kanske. men de sitter åt över allt annat.. skumt. jag som har idéer kanske :S

hahaa, den tanken har inte ens slagit mig. bara varit självklart att de är konstigt gjorda...

men tja.. tycker kanske inte jag har speciellt liten rumpa :S

Nej, jag menar att dom slits ut.. jag vet inte riktigt vad jag gör för fel! eller, jag har bara ett par, och så använder jag dom tills dom går sönder, sen byter jag. Kanske sliter mindre på dom om man varierar sig (fast antalet ggr/byxa blir ju lika, så jag vet inte jag). Det är alltid i rumpan dom går sönder också. :o :p

Nej, jag menar att dom slits ut.. jag vet inte riktigt vad jag gör för fel! eller, jag har bara ett par, och så använder jag dom tills dom går sönder, sen byter jag. Kanske sliter mindre på dom om man varierar sig (fast antalet ggr/byxa blir ju lika, så jag vet inte jag). Det är alltid i rumpan dom går sönder också. :o :p

haha mina går också sönder i rumpan, fattar inte hur jag lyckas..dom håller aldrig särskilt länge, inte ens dom dyra:P

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 401
Senast: MalanMjöl
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 825
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar