Animerad tölthäst sökes

F

Fleyta

Hej.
Runt om på islandshästsidor på nätet finns ett flertal islandshästar som är animerade och springer runt i tölt. De finns i flera olika färger och de ser ut så här:

minitolt.gif


Ni känner säkert igen dem. Jag undrar om någon har, eller har sett någon i vit färg? Jag ska sätta vit häst på svart bakgrund, så jag måste ha transparent bakgrund. (Jag är så kass på att göra om dem själv så jag undrar om någon har sett någon liknande?) [/url]
 
Sv: Animerad tölthäst sökes

luktar brott mot cophyrightlagen eller hur det nu stavas?
prata med mamam moral ett tag..
och sen så sk du INTE ha animerade saker på en hemsida om du inte är 1 år och det är dion första sida :)
 
Sv: Animerad tölthäst sökes

Tack för ditt väldigt mogna och vuxna svar.

Denna häst finns på diverse sidor med gratis-grafik på nätet och så gott som alla islandshästsidor har denna animerade bild på sidan.

Och smaken är som baken. Tjejen jag skall göra hemsidan för vill ha animerat och då får det bli så, oberoende av vad du tycker! ;)
 
Sv: Animerad tölthäst sökes

om du har ex. PaintShopPro (man kan ju ladda ner en prova-påversion på nätet) brukar man väl få med ett animationsprogram som jag tyvärr inte minns vad det heter...

Där har jag för mig att man kan bryta ner befintliga gifanimationer till bilder o göra om. Och även göra egna... Har aldrig sett en "omvänd" som du beskriver, så det är nog enda utvägen...
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 175
Senast: oz_joj
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 792
Senast: skuggi
·
  • Låst
Islandshäst Efter att ha lusläst annonser, kollat uppgifter/färger mm under ett par månaders tid så har jag jag sett en hel del tveksamheter...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 598
Senast: Boj
·
D
Utrustning Jag har tänkt på en sak. Har sett att både Öb och H**ks har billiga sadlar. ÖB Har en sadel som tidigare kostade 1400 kr och sen 999...
Svar
18
· Visningar
2 873
Senast: rainwithdust
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp