Angående privatlektion!

feliciaalmqvist

Trådstartare
Hej! Jag är nybörjare med ridning och hästar. Går på ridskola 1 gång per vecka. Vill rida mer så funderar på privatlektioner på ridskolehäst. Hur länge brukar er privatlektion hålla på och för vilket pris? Ni som rider på ridskolehästar på lektioner då!! Tacksam för svar :)

Sv: Angående privatlektion!

De två ridskolor som ligger närmast mig tar båda 300 kr för en lektion på 45 minuter.

Tillägg: Jag kollade priserna för den tredje ridskolan som ligger närmare centrum och de tar 550 kr för en lektion för senior och 450 kr för junior. En lektion är 60 minuter hos dem.

Senast ändrad:
Sv: Angående privatlektion!

Det kan skilja väldigt mycket, det bästa är att du frågar där du rider. Hos oss kostar det 370 kr för 45 minuter. Blir lite billigare om man är flera.

Liknande trådar

Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 672
Senast: cewe
·
Ridning Hej, jag rider på ridskola och senaste lektionen så fick jag rida en häst som är seg och ganska envis. Och fler gånger under lektionen...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Emma-pemma
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 387
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka