Angående gästboken..

Thera

Trådstartare
Jag skulle radera lite i min gästbok, då det som stod mer var av PM-karaktär angående en uppfödare.

I alla fall, varför försvinner inte inläggen helt? De går ju inte att läsa, men varför ska det synas att de funnits överhuvudtaget? Vore bättre det försvann helt, men det gick inte att välja.

Sv: Angående gästboken..

Jag tror att det är bara du och moderatorerna som kan se att det är raderade gästboksinlägg där.

Kan du t ex se att det finns raderade gästinlägg på min profil?

Sv: Angående gästboken..

Anledningen till att de ändå ligger kvar är att det skall finnas möjlighet för mig att undersöka vad som egentligen har skrivits om någon exempelvis hoppat på någon via gästboken.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: igbest
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 904
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38