Angående foderbrist

Status
Stängd för vidare inlägg.

Rie

Trådstartare
Vad har ni för uppfattning, har de flesta hästmänniskor fått tag i mat för vintern till hästarna ?

Där jag bor är det väl inte gott om hö men jag tror nog de flesta fått tag i foder, om än kanske med mera besvär än vanligt och till högre kostnad.

Jag har en stark aning att hästdumpandet kommer att bli rätt stort i höst.
Om jag hade häst inhyst på mitt bete tex, skulle jag vara väldigt lättad när sista hästen hade åkt hem.

Vi har hittat till ett väldigt bra pris jämnfört med många andra.
I grund och botten tror jag folk är så vana vid ett överflöd av grovfoder och därmed blir tagna på en kant i år när det helt plötsligt inte finns i samma mängd osv pris som förut.
De är helt enkelt inte förberedda.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 248
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 359
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Det börjar låta illavarslande va r jag bor med att hitta tillräckligt med hö att köpa till hösten/vintern.Funderar på att slå eget att...
Svar
0
· Visningar
558
Senast: finapina
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under... 2
Svar
24
· Visningar
3 575
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna